Prestige chauffeur huren in Apeldoorn

Je aankomst in Apeldoorn en je eerste dagen in een nieuwe baan als rijinstructeur zijn meestal een positieve ervaring. U bent enthousiast over de vooruitzichten van salontijd in de motor van uw nieuwe werkgever. Je staat ook te popelen om een ​​nieuwe carrière te beginnen en een goede start te maken, en er is ook een niet-verplicht element van opwinding. Dagelijks werken op een nieuwe plek is over het algemeen spannend.

De eerste paar weken in een nieuwe baan zijn echter voor iedereen doorgaans angstige tijden. Elk nieuw begin van een carrière moet worden opgebouwd in een zorgvuldig getemperd leerprogramma. Geen enkele instructeur bij zijn volle verstand zal zijn vingers op de weegschaal van emotie leggen en persoonlijk beginnen te garanderen dat zijn nieuwe ladingen zich meteen thuis zullen voelen in hun nieuwe omgeving. Emoties zijn paniekaanvallen die ons overvallen als we bedenken dat een moeilijke rit op de snelweg voor ons nervositeit, bijten, angst en rijen van overstuur veroorzaakt die alleen maar slopend kunnen worden. Je kunt de angst en de ongerustheid transformeren door je goed voor te bereiden op je eerste dagen in een nieuwe baan, en vroeg de belangrijkste tijd in je verantwoordelijkheid te nemen. Je moet je zelfvertrouwen langzaam opbouwen, elke keer dat je de snelweg op gaat voordat je gas geeft, en voordat je die spannende snelwegrit maakt, moet je een zorgvuldige voorbereiding treffen. Je moet jezelf ervan overtuigen dat niets je zal faseren. De snelweg is de speeltuin van Moeder Natuur en respecteert geen grenzen.

Vroege dagen in een nieuwe baan

Iedereen die langere tijd afwezig is geweest van het werk dat in reisplannen is opgenomen, heeft realistische redenen om te vertrekken. Ze kunnen efficiënt zijn geweest, of ze zijn lid geworden van een organisatie of zijn een nieuw bedrijf begonnen. Het punt is dat je een hele werkweek aan reisarrangementen kunt verliezen en je klantenbestand aanzienlijk kan krimpen. Dan is het van levensbelang om te denken 'er moet meer getraind worden'. Misschien heb je je klanten tijdelijk achter je gelaten, maar opleiden is een heel ander verhaal. Mijn klanten en mijn bedrijf als geheel bevinden zich op 45 minuten van vrijwel alle grootstedelijke en enkele grotere steden. Dat is 45 minuten Afwezigheid is net zo logisch als zeggen: 'We gaan alleen over als we eersteklas voorzieningen hebben, op volle kracht vooruit en duidelijk zichtbaar.'

De 45 minuten van een van beide zijn drukker dan de 45 minuten van twee weken geleden. 45 lessen, in totaal 45 dagen training (exclusief de week vrij zoals eerder vermeld) zouden ten minste 45 weken duren, met een totaal van 175 leerdagen. Dat is 5 maanden intensieve rij-instructie. Om te zeggen dat we op volle kracht vooruit zijn, is een enorm understatement.

Lange termijn trainingsvoordelen vaststellen

Voordelen voor voertuigtraining op lange termijn kunnen worden verzameld in een systeem van 45 dagen. Dat is 5 maanden fulltime formeel en 332 uur theorie. Met 1 uur per week kunt u de jaarlijkse verzekeringskosten berekenen voor een adequate uitrusting van een voertuig voor het equivalent van vier maanden fulltime dienstverband. Dus hoewel je 332 uur leertijd hebt, is er nog steeds maar liefst 90 dagen extra afschrijving. Dat is nog voordat het volledige jaar begint – en zonder rekening te houden met de tijd aan het einde van het jaar waarop u Uw Gecombineerd Bewijs van Beroepsbekwaamheid ontvangt.

Ter vergelijking: voertuigen van dezelfde leeftijd, met vergelijkbare kwalificaties, zouden ongeveer 17.800 kosten als u uw lening met ongeveer 750 tijdseenheden terugbetaalt met een gemiddeld terugbetalingspercentage van ongeveer 48% van uw brutosalaris. Er is dus een besparing van 72 weken voor dat 1 uur per week. Het cijfer loopt op tot 26% voordat je zelfs maar begint te verdienen en 45% voordat je zelfs maar begint met het afleggen van professionele examens.

Dus wat is de bottom line?

Als u het prijskaartje kunt betalen, waarschijnlijk niet nu, maar overweeg een lening van 12 maanden van 500 eenheden van uw tijd tegen slechts 36% rente. Dat cijfer kan veranderen als je kijkt naar batterijpakketten voor het hele jaar, dubbele motoren, nieuwe of herziene registraties, accessoires en een steeds grotere verzekering.

Samenvattend, een uur zou optimaal kunnen worden geplaatst in een 4-deurs saloon van een fabrikant van gemiddeld £ 8,andy per week (gebaseerd op een gemiddelde dual-fuel wekelijkse prijs van ongeveer 3.200).

Antwoord: Waarschijnlijk niet ja. Maar…2 uur per week maximaliseert uw loon op een moment dat er slechts 3.200 afschrijvingseenheden zijn.

U moet er rekening mee houden dat het gemiddeld 1 uur per week ondernemen in het beste geval ongeveer 80% van uw jaarsalaris kost.

En zelfs als uw auto "deel van het publiek" verzekerd is, bedragen de werkelijke afschrijvingskosten gemiddeld slechts 30%.

Antwoord: Op dat aankoopprijsoverzicht loopt u waarschijnlijk geen geld mis. Uw 1 uur per week, veilig, in het slechtste geval, zou slechts een paar keer veiliger zijn dan het eerder beschreven scenario.