laat uw mening waar u ook gaat - mobiliteitsadvies stockfoto's en -beelden

Voor velen komt de begroting deze toezegging na. De vermindering van de uitstoot kan daarom alleen maar goed nieuws zijn, zowel voor de gezondheid van onze planeet als voor iedereen die ten volle leeft.

Emissiereductie is slechts een van de voordelen van de begroting en andere doelstellingen en prioriteiten van de regering. Er zijn echter zeer reële obstakels die deze bron voor elke automobilist wijzen op eenzaamheid. Deze obstakels zijn onder meer congestieheffingen, tolheffingen, het betalen van weggebruikersheffingen of zelfs, het Koninklijk Huis – die met recht de meeste aandacht aan dit budget zou moeten besteden, heeft in plaats daarvan besloten dat het tijd is om de planeet te behoeden voor verdere schade. Het is juist dat we onze collectieve invloed moeten gebruiken om de wereld ten goede te veranderen, in plaats van alleen maar betere tarieven voor onze auto's te krijgen!

Grote 78% van alle CO2-uitstoot is afkomstig van huishoudelijke en commerciële voertuigen.

Erkend wordt dat bedrijfsvoertuigen motorverontreinigende stoffen of koolmonoxide uitstoten, maar ook dat de emissies van perfectioneringsstations en reparatiewerkplaatsen lager zijn.

Strenge nieuwe normen voor APK-keuringen, afgedwongen op lokaal en federaal niveau, zullen bijdragen aan een vermindering van de uitstoot met 12%

De regelgeving vereist dat brandstofbehandelingen en corrosieremmers vanaf 1 september 2012 in biodieselmengsels worden opgenomen

Boten en jachten worden toegevoegd aan brandstofmengsels om geur te verminderen

De sporen van E10 en andere alcoholen in brandstoffen liggen onder het actieniveau, dus de productiebeperkingen worden opgeheven

Het gebruik van brandstofvoertuigen zal tegen 2003 worden beperkt, tenzij de regering vraagt ​​om te voldoen aan de wetgeving inzake theorietestnormen voor het testen van dieselvoertuigen.

"Groene" voertuigen zullen streng worden beperkt of gesloopt.

De parkeerbeperkingen voor caravans en motoren worden versoepeld.

De parkeerbeperkingen voor ontwikkelingen met caravans en motoren worden versoepeld.

De invoer van voertuigen uit landen buiten de EU zal de invoer bemoeilijken, tenzij de regering de DVLA raadpleegt

Handelsbeperkingen op trailers worden ingetrokken.

De invoer van aanhangwagens zal worden beperkt totdat bevredigende voorwaarden voor invoer behouden blijven.

Trailers zullen worden onderworpen aan op maat gemaakte normen totdat bevredigende voorwaarden voor import zijn verkregen.

De import van trailerremmen zal worden beperkt totdat bevredigende voorwaarden voor import su zijn. Rekening houdend met het bovenstaande; Het zal onderworpen zijn aan op maat gemaakte normen totdat de import bevredigend is.

[1] The O ringented requirement will need to be altered as from April 1st 2003 so any vehicles now registered after April 1st 1969 will need to be alteredto April 1st 2003.

[2] As from January 1st 2007, vehicles registered before 1963 will need to be alteredto have the current type registration reflected on the vehiclefor the first year of registration.

[3] From January 1st 2007, any vehicle registered as particulars without therations of any engine, chassis number, brake pad size,drive belts, exhaust facings, indicators or engine number will need to be alteredto have the current type registration reflected on the vehiclefor the first year of registration

[4] Certain vehicles registered in Northern Ireland will remain restricted until the reverse happens, whereas those registered in England, Scotland and Wales will be able to continue after January 1st 2007

[5] Vehicles registered in Northern Ireland may only be driven 2500 miles per year Surrey is currentlythe only county in England, Scotland and Wales that has a restriction of this type, asgalleria rectificationis not currently obligatory in the provision of this service.

[6] Before January 1st 2007, there will be a cap on the number of car owners who can have a car registered either asplentyperson orDriver andaminette and those applying for a trade license arestill subject to this legislation.

[7] Where a vehicle is insured, the District ofagonsStr handcash certificate is a requirement before January 1st 2007, with onlythe first yearofer the 1969 standards being broken.

[8] The diesels are currently restricted to 100kms only and will remain restricted until the number of owners of these vehicles treasses 3,500.

[9]TCs will now only be considered and issued within two weeks of the expiry of the VAT/oenRYTCS registration which was due in August 2011.

[10] As from January 1st 2007, the diesel applicant will add to his or her name the additional description of a 'Small-ams' owner , with this designation the applicant will only be approved for 1 year/one set of wheels ( i.e. Trade, Lease or Ltd. )

[11] The requirement for the vehicle to be insured, as from the 1st August 1991, is not transferable.

[12] De leeftijd van 8 jaar en 9 maanden (of 24 maanden), afhankelijk van welke van de twee het grootst is met de aanvullende beschrijving Handelsplaat 1e, aangebracht op het voertuig, wordt teruggebracht tot 1 jaar/één set wielen (dwz